onsdag 18. januar 2017

Tiden flyr

Tiden går fort, nå er vi sliten av januar, ikke lenge er det at vi fikk nytt år. Eventyr har man i det nye året.

For 14 dager starta jeg opp på spasme medesin, dette ser faktisk ut til og ha effekt på meg. Dette redusere betraktelig spasme, i hverdagen. Angrer virkelig ikke at jeg har starta opp med dette, skulle forsøkt dette for lenge siden.

Til uka går vi inn i en spende tid, da står hofte operasjon for tur, på riksen. Da er det en del ting man må ta hensyn til, da blir hjelpe behovet endret, da vil jeg måtte ha hjelp 100%. Bra det er for en tid, og ikke vari, vi får inndeling håpe at operasjon vil bli vellykket. Dette kan gå begge veier.
Riksen er virkelig enestående, vi har noken gang klart å kjørt sammen to time på riksen. 1 februar, skulle jeg til riksen på spalte timet, for stramming av regulering, men det har vi fått til å flytte under samme opphold som er til uka.

Hjelpemiddel

Det har tatt sin tid og få de nødvendig hjelpemiddel her i Tromsø, vi går faktisk inn i en periode med uten hjelpemiddel, riksen blir reddingen som har tilbud og låne meg en rulles stol på tur hjem. Jeg håper at de her vil innse at slike ting må man få fort på plass.  Vi får ta det som kommer i tiden fremover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar