søndag 26. april 2015

Ny tid i møte

Nå var man plutselig uten gips, det må jeg si var både og. Men det er godt den er av, håper jeg slipper mer gips på foten.

Det er første gang jeg har hatt skinne, må si det var merkelig når den kom på. Tenkte stille inni meg, kommer jeg vrikelig til og venne meg til denne tru?. Nå skal det være sakt at jeg hater og ha noe på fotene, men tross det har jeg nå sakte men sikkert vent meg til skinna. Det hadde jeg aldri trudd i starten. Men så klart vil du jo helst slippe og ha på den, men må man så må man, og alt er mulig. Man er iallefall et steg videre, nå har jeg startet med fysioteraput tre ganger i uken, opptreing. På kort tid, ser man fremgang, det gir meg motivasjon til og stå på, når man ser de små fremskrittene.

Fra det og ikke kunne gå uten støtte, kan jeg nå mer og mer gå uten støtte. Jeg går mer og mer uten noe krykker inne. Men ute bruker jeg krykkene og rullestol om det er langt og gå. Viktig og ikke gå for mye, det kan også slå ut på feil måtte. Men det at du ser fremgang fra dag til dag gir deg noe. Du lære mer og sette pris på ting, det som er en små glede blir til noe stort.

   Skinna skal brukes helle tiden, eneste pause fra den er om natta.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar