fredag 3. april 2015

God påske :)

 Ved knappe bytte fikk jeg prøve noe nytt. Nå er det kommet selvlysende, de lyser i mørket, noe som er veldig praktisk om man sonder på natt. De må jo prøve seg med noe nytt.
Lille pus fikk seg påskeegg fra meg, noe han viste stor interesse for, for det var jo kattegodis oppi.
 Må jo gjøre meg søt for og få godis?.

Nøstus fikk prøve seg på nye nytt, mus på APP, noe som ble veldig gøy. Han blir aldri lei den, kan holde på slik i en stund. Dette programet kan du laste ned, om du har en liten pus du vil prøve dette på. ( Cat Toys 3D).

Opptatering

Her går ukene fort, jeg har nå alt gått tre uker med gips, bare to uker igjen. Blir god og få den bort nå. Smertene går det veldig greit med, er lite vondt i foten nå. Utvikligen i munnen går over all forventing. Det har grod kjempe god ved egen hjelp. Til uka venter ny kontroll på UNN, uka etter går vi inn i en ny tid. Fjerning av gips og oppstart på tannbehadling på Riksen. Det går meg mange tanker i hode. Målet mitt er at jeg skal komme der at jeg er ferdig med behadling for ganespalten.

Ønsker dokker alle en god påske :)
Klem

2 kommentarer:

  1. God påske, håper du har det etter forholdene bra. Gøy med påskeegg til pusen, sikkert gøy å se på når han fikk ferten av det :)

    SvarSlett
  2. Ja det var gøy og se. Skal ta og legge ut en video av han når han holder på. Takk, ja alle må ha påskeegg.

    Takk :)
    Klem
    Ellen S

    SvarSlett