torsdag 12. mars 2015

Ny tilvening

det er utrolig godt at operasjon er overstått, og at det har gått så bra med operasjon, veldig fornøyd til nå.
Jeg har meg noen uker med prøvelser, hater og ha ting på fotene, dette henger sammen med forhistoria mi. En urolig natt, vanskelig og falle til ro.
 Det og finne ro er vanskelig, man vil nok venne seg til den ettervært. Men vil ikke se bort i fra at det vil være netter jeg totalt vil miste nattesøvn. Har en liten bitt og jobbe med. Posetive i dette er at jeg har kun hatt behov for påfyll av smertestilende en gang i løpet av natten. :)

Utrolig godt og ha en mamma som kan tilpasse en hjemme strukket sokk :)
I nord er det vinter, og det og få på seg en sko funker ikke med gips. Hjelpe behovet mitt vil jo så klart bli større nå. Det i seg selv vil være en prøvelse, der jeg er av den typen som helst vil klare alt selv. Men det sier seg selv at det funker dårlig. Blir spennde og se hvordan min venstre arm vil jobbe, og ikke minst meste prøvelsene som venter. Blir godt når man er kommet seg igjennom ukene, beste man får gjøre er og da en dag om gangen :)

Takk for gode ord fra dere alle :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar