fredag 13. mars 2015

Borte bra men hjemme best

Er alltid god og komme hjem når man har vært borte.
Dette oppholde på sykehuset gikk som planlagt, kunne ikke gått bedre. Er så utrolig godt at noe kan gå etter planen.
En fornøyd lege kom inn til oss. Kirugen virket fornøyd med utvikligen, samt er veldig fornøyd med operasjonen. Det er sting på foten, men dette er slike sting som selv fikser seg, når tiden er inne for det. Gipsen skal jeg jeg ha på i fem uker, så starte opptreingen, når gipsen er tatt skal jeg bruke ei skinne på foten. Den kan det være jeg må ha helle tiden, det må tiden vise.

Før hjemreise i går var en fysioteraput innom for og se. Fysio ønsket og se når jeg gikk i trapp, og uten trapp med krykker. Balansen er ikke helt 100%, så helt trygg er man ikke helt. Men det henger nok sammen men dårlig balanse.
 Før vi satt kursen hjemover, måtte vi innom kantina på Riksen, for og spise litt av min livrett. Men så kort tid etter en narkose, var ikke magen og tarmen klar for og ta i mot pasta. Grunnet seinere jobbing i mage og tarm, ble pasta litt vann over hode for magen og tarmen. Jeg har ved tiligere andledinger ikke hatt mulighet for og prøve pasta etter en operasjon her, for da har jeg vært operert i munnen. Jaja man lære helle tiden noe nytt.

Vi fikk taxi fra Riksen og til flyplassen, ved flyplassen møte vi en følge persjon som sto klar med en rullestol. Opp i flaksen fikk vi kommet på et tiligere fly en planlagt. Var veldig greit og komme tiligere hjem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar