torsdag 4. desember 2014

Ser noe jeg ikke har sett før nå ( bloggen er til hjelp )

De her to dagene har jeg sett at bloggen er til hjelp for meg og andre ikke minst.  Bloggen blir som en dagbok, jeg kan lett lete tilbake om jeg må skjekke opp noe som har skjedd i forhold til sykehus og innlegelse.

Det og skrive blogg gjør jeg i hovedsakelig for min del, men og i håp om at min historie kan komme til hjelp for andre.  Det er umulig og kunne legge min sykehistorie bak seg for mye skjer hele tiden så å si. Det er det ene etter det andre, du er ikke ferdig ned den ene tingen før noe nytt kommer.  Det er et poeng det jeg sier i overskrift på bloggen, hva vil fremtiden vise? Det vet ingen.  Historien min tar adri slutt, og det er ikke her jeg kan stoppe, jeg må stå på. Jeg vet at det er mange mange motbakker og nedturer. Men den som ikke gir opp kan komme langt i livet

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar