onsdag 24. desember 2014

Rakk og komme hjem til jul

Det har vært noen tøffe dager, men kom meg igjennom dagene.
 Det og komme seg på beina var både godt og vondt på samme tid. Men det vil nok bli bedre og bedre eterror dagene går.
 Det og kunne starte nedtrapping på sterke medesiner er et godt tegn :)

Kom hjem i gåt kveld, jeg kommer hjem så reiser jeg igjen. Det er mye man må ta hensyn til når man
 reise bort som ny operert.  Viktig og ha det man trenger med seg. Alt fra sondesett, sprøyte, egangshansker, ekstra knapp, Cosydyl , saltvann, sondemat, næringsdrikke ja mye rart.  Så det i utstyr blir godt over en beg. Men men bedre og ha med en og sitte der uten noe, det hadde ville gått veldig dårlig.

Ønsker alle av dere som er innom og følger bloggen en riktig fin og god JUL  🎅🎅🎅🎄🎄🎄

4 kommentarer:

  1. Så bra at du kom deg hjem til jul. Du er så positiv midt oppi alt du strever med, håper det nå går din vei. God jul fra meg til deg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, gode ord er gode og høre <3.
      Klem
      Ellen S

      Slett
  2. Kæreste Ellen,

    glædelig jul og håber du får et godt 2015, og et bedre år end 2014 med mindre sygdom.
    Jeg har selv været syg og indlagt, har nu fået ødelagt mine knogler pga. min kræft og behandlingen. Så har fået to nye hofter og lårben og de vil også operere knæ, skinneben og ankler :-(
    Så jeg ved hvor surt det må være for dig at være indlagt.
    Glad for, at du kom hjem til juleaften :-)
    Tænker meget på dig.

    Juleknus og alt vel ønskes du fra Maria og hilsner fra min mor Tina

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for gode ord. Ja dt er ikke bare bare med helse. Håper også at du får et bedre år :)
      Klem
      Ellen S

      Slett