tirsdag 30. desember 2014

Ny nedtur

Hvor mange nedturer må man møte på? Si det ingen kan svare for det.

Betennelsen fikk overtaket  denne runden også. Antibiotika kuren kom nok for seint, eller mer rett og si antibiotika kuren ble avslutte for tilig. Jeg skulle bare vært der i julen, da hadde vi kanskje sluppet unna med dette..?.

Vi var nok for opptimist opp i dette, vi hadde vist glemt av hva betennelsen kunne gi oss. Vi har lært at nå må vi gi kroppen sin tid for og rehapliterere dette i sitt tempo.  Betennelsn må vi ikke spøke med, den har sin kravt. Det ble tatt bein fra hofta for femte gang, vi er usikkere om beinet har gått tapt eller om den vil klare seg?. Men det veve som ligger over beinet er gått tapt, den er død ut. Dette er vist et skjelden tilfelle, det skal vist mye til hvis det skal oppstå. Men med min historie skjer det umulige i mange sammensettinger.

Det og fortsette med antibiotika nå vet vi ikke om det har noe for seg. Når betennelsen er slått ut, så hjelper ikke antibiotika, det som er betent og død må ut av kroppen altså må fjernes.  Hva som vil skje videre nå er litt usikkert. Legene her ved UNN har kontakt med de på Riksen.

Det jeg vet er at jeg må kroppe ned dit den 5 januar for ny operasjon. Hva de da har tenkt og gjøre vet jeg ikke helt. Men det er iallefall en nedtur for oss alle, at det skulle endte opp med det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar