torsdag 11. desember 2014

Noe skjer

mye telefoner i dag:

Dagen startet ved og ringe legekontoret for og gi beskjed om at fastlegen måtte ringe meg opp. Der har jeg snakket med legen, som skal ta dette videre i morgen med UNN.

Så ringte jeg til Riksen på ortopedisk. Der kom det uventet svar. De kunne nå si at jeg nå er tatt til operasjonsplanene i frøste del av ny året.
Så forsøkte jeg ringe til Vår enestående tannlege, for og høre hvordan planene lå der. Men fikk ikke snakket med tannlegen, men at han skulle ringe meg opp . Rundt to timer etter får jeg en uventet telefon fra pasientkoordinator  som kunne si at jeg var satt opp til operasjon den 19 desember, og om dette passet greit for oss.?.

I og med at denne operasjon er delt inn i to av både den nye hoved kirurgen og en fra ØNH, så er det ikke bare bare og få dette til og gå opp.   så når de da finner en dato må jeg bare ta det. Dette betyr jo at jeg vil gå julen og nyttår inn som ny operert, litt kjedelig at det er fjerde julen jeg vil møte som ny operert. Men det positive i dette er at jeg får dette gjort, og samtidig komme et steg videre i behandlingsplanen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar