lørdag 29. november 2014

trenger en pause

Noen ganger trenger man rett og slett en pause i bakken. De siste ukene har mye stått i fukus, man blir sliten av det. Denne helgen var det jeg som sto for at vi skulle reise til onkel denne helgen. Jeg merket at jeg ville komme litt bort fra hverdagen hjemme. Venter fortsatt en dato for og operere ut cysten, ting tar tid, men lille pus er god og komme til når smerten står på.  Håpe er at smerten snart skal bli bedre når jeg får operert ut den. Det og stå på sterke medesiner tar godt på magen og tarmen som er ganske så sår på dette, etter flere års bruk av dettte. De siste dagene har smerten vært så tøffe at det resultere i oppkast, ikke at jeg ikke tåler maten men at smertene blir så tøffe. Håper og tru at den operasjon vil snart skje.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar