lørdag 22. november 2014

Go respons av ny den maten

Overgang til ny mat har vel gått bedre en forventet. Det er helt tydelig at mage og tarm jobber bedre med mat som er basert på vanelig mat en Nutrison. Det som er viktig er at timene mellom måltide blir hold. Blir det for tett på et måltid kommer stor ubehag i magen, noe som er tegn på at det er for tett opp i et måltid. Jeg har ikke helt funnet hva som er best for magen, men det må iallefall gå tre timer mellom måltide, helst fire i og med at mage og tarm trenger litt mer tid en normalt.

Det og gå i en tid der du slipper dagelig diare er en lettelse. Det var tydelig at kroppen min ikke aksepterte den vanelige sondeløsning. Håpe er at jeg vil nå ha en bedre mage som tar i mot næringen og ikke bare gjør avstand. Her må man bare ta tiden til hjelp, men vil på det høyeste anbefale flere den sondematen som er basert på vanelig mat. :).

Jeg har forsøkt mange type sondemat og har adri merket den forkjell som jeg nå har opplevd med den nye maten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar