onsdag 26. november 2014

Man lære så lenge man lever ikke det man sier?

Selv kirugen selv visste ikke hva dette kunne være?
Jeg må innrømme at jeg også var i mine tvil om hva dette kunne være?. Som kirugen sa måtte vi vente og se utvikligen på dette. Dagen etter jeg var oss gastro legen forsto jeg mer hva dette var. Skal  vi se tilbake til 2013 da jeg fikk satt inn peg sonde, var dette noe av det første fikk møte på. Mine mistanker om villkjøtt stemmer godt når jeg ser tilbake til da. Det jeg da tenkte, hva gjorde jeg da for og få dette bort, jo ta noen runde med Lapis. Lapis er noe man bruker til dette, du brenner bort kjøttet da. Den skal bare brukes maks en uke, viktig og beskytte den friske huden mens du bruker Lapis. Denne runden har jeg bare vært behov for fire runder med Lapis, satse på go effekt nå som sist, og at det er lenge til neste runde kommer. Jeg har vært veldig heldig der, har ikke hatt mye av villkjøtt, gla er jeg for det :)
Utrolig og se slike forandringer på kort tid. Nå gjenstår bare noen runder med salve for og gjøre den friske huden go igjen, den er på go vei :) 

Knappen like go son ny :) satse på lenge til neste runde med dette kommer, kanskje bestefall unngår mer villkjøtt. Men det er noe man må være klarover om det kommer.  Villkjøtt betyr at kroppen forsøker og lukke åpning inn til magen, men det går ikke, men kroppen vet jo ikke det, så en naturlig reaksjon for kroppen, noen blir mye plaget med vilkjøtt mens andre ikke opplever mye av det.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar