torsdag 9. oktober 2014

Ny kontroll

Det er mange tanker i sving når man er på slike turer som dette. Du får jo en påminnelse om hva dette innebære, både hva man har igjennomgått og det man venter seg. Flyreisen nedover gikk det mange tanker i hode på meg. Sitter plutselig med at blad i hånden, og ser på tre små lykketroll, og tenker. Jeg får en på påmidelse om hva som er viktig og huske på. Selv hvor mye nedturer og opptura man møter på er en ting som er viktig, nemlig og stå sammen i utfordingene man møter. Vi har lenge nå møtt på nedturer, og har måtte stå på for at dette skal holde seg i stabil situasjon. Dettte har vært ved hjelp av medesinsk behadling ved UNN, og ikke minst min stå på vilje og den jobben jeg har gjort. Ved skylling av saltvann og nøye tannpuss.

Kanskje man i dag vil sitte med en bedre oversikt over hva veien videre blir. Hva vi nå må sette ekstra fukus på, for fremtiden og ikke minst hva vi må gjøre for og kome i mål. Det er lenge til man er mål med operasjonene, dette vil kreve tid.

Det som holder noe av min store styrke og ork på og reise ned er nemlig en ting, høres kanskje rart ut. På Riksen har de en pasta rett, denne smaker veldig godt, jeg spiser som sakt bare pasta og litt saus, ikke det andre som er med pastaen. Men den er min store glede de gangene jeg reiser og kan og har muligheter for og ta en liten smak på pasta. Man må jo lage sine egene måte og holde ut og ikke minst en måte og beste dette på best mulig måte, og det har jeg klart veldig godt.

Som mitt slag ord, den som ikke gir opp kan komme lagt i livet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar