mandag 1. september 2014

Dagene går

Vært lite med og skrive her på bloggen. Jeg har hatt rolige uker nå der lite har skjedd. Man går i en vente tid på hva som skal skje av utreding undersøkelse og behadling. Venter på en del innkalling ved  UNN, ting tar tid. Man har ikke så mye annet og gjøre en og ta tiden til hjelp. Jeg venter også på en operasjon jeg skal ha på CP siden, men der må man bare smøre seg med tålmodighet.

Det er på mange vis godt at ingenting skjer akurat nå, du får på en måte en tid hvor du kan hente deg inn til nye runder starte opp igjen. Når det først starte vet man jo aldrig hvor lenge det kan stå på.  Og når du får slike pauser som dette, er det jo godt og ta dagene som kommer. Men en ting er sikkert, jeg ville ikke klart og hold med skolen, det ville vært fysisk umulig opp i dette. Merker fort når jeg blir stresset og der mye står i fukus, da får jeg reaksjoner. Så når man får slike dager som nå klare jeg og holde en opptimal hverdag uten noe stort nommer av det. Men kommer det mye inn så sir det stopp.

Men men synes jeg har klart det veldig godt når jeg tenker igjennom hvordan hverdagene har vært i perioder. Det har vært mye turer ut og inn på sykehus. Så tar det jo på og leve i det uvisse på hva som vil skje videre. Vi vet jo ikke hva planen er nå videre i forhold til den siste operasjon jeg hadde nå i munnen. Men jeg tenker i en slik situasjon der det tar på for alle og en, må man bare ta det som kommer, og ta tiden til hjelp på best mulig måte.

Ønsker dere en fin uke, en ny uke og nye muligheter.

2 kommentarer: