lørdag 26. juli 2014

Posetiv respons fra kroppen

Dag tre med IV antibiotika er fullført, til nå ser det veldig lovende ut. Jeg har ikke fått noe ubehag eller noe i magen som jeg får med antibiotika i piller. For min del er det en tydelig forkjell fra IV og piller i antibiotika.
Selv om jeg står på IV en gang for dag er det viktig og beskytte magen selv om jeg ikke merke noe ubehag i magen. IV kuren tilsvarer det samme som tre gang for dag som legen først ønsket. Det er en tøff kur, merker at jeg vil sove en del og det er jo bare posetivt for da rehabilitere  kroppen bedre.
Kroppen min har tydelig tatt IV behadlingen veldig bra, jeg merker mer og mer forkjell på kroppen. Det er helt tydelig at jeg har gått med en betennelse i kroppen, man blir jo slått ut når kroppen ikke helt er frisk. Håpe er at antibiotika vil gjøre at forholdene i munnen vil gro rett slik at man kanskje slipper en ny re operasjon. Man må bare ta tiden til hjelp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar