mandag 7. juli 2014

Oppdatering

Utrolig hvor fort tiden flyr av sted. Det har vært rolige dager her, godt og ha rolige dager også slik at man får hente seg inn. Jeg har brukt mye enersi og krefter i ukene som var i mai og starten av juni. Det tok voldsomt på meg, da vi fikk høre litt hva veien videre i behadlingen av leppe-kjeve-ganespalte er. Jeg har enda ikke fått svelget det unna. Det vil nok henge med helt til vi går inn i en lang og krevende behadlings tid. Det og snakke åpent om hvordan man har det opp i en slik situasjon har vært vanskelig for min del hele veien fra da jeg startet behadlingen for dette. Jeg er veldig snar med og si neida det går bra og alt det. Men en ting er sikkert at man blir lei til slutt av alt, men må man så må man bare gå igjennom det. For min del vil det ikke være best og avslutte nå i behadlingen, jeg må bare stå løpet ut, og det har tenkt hele veien også.

Posetive er at siste operasjon ser vellykket ut, noe som blir et godt utganspunkt til neste steg i behadlingen.

Utrolig og se forandringen fra før og etter operasjon som ble igjennomført i 7 mai.



Hjelpemidler er snart på plass.
Ikke alt er på plass enda men vi er på god vei.
Jeger første som får prøve dette ut, en må jo være først når nye ting kommer. Etter ferien skal vi jobbe med og finne en bedre løsning for stol inne. Vi er iallefall i gang med noe og vi vet nå hva vi må gå etter.

4 kommentarer:

  1. Så godt med framgang. Håper sommeren kan gi deg mange gode øyeblikk. Pamela

    SvarSlett
  2. Kjempe godt å lese at det er fremgang, og jeg vet du har styrken i deg til å stå løpet ut. Det har vi vist mange ganger nå :)
    - Hva skal den stolen brukes til?

    Klem fra meg

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi har et mål der fremme som vi skal nå, det er sant det har vi vist mange ganger nå. Stolen er noe som står i bilsete, den gir den støtten jeg har behov for. Plan er og finne en bedre løsning for og ha inne også.
      Klem
      :)

      Slett