søndag 13. april 2014

Noen gode dager

Har hatt noen gode dager nå :). Har vært dager med lite smerter og ubehag, det gjør godt og ha slike dager også. Hverdagen begynner og komme seg som det bruker og være, har vært litt mye i det siste, så gjør godt når man har noen dager der ingenting skjer.

Maten begynne og komme seg, siden torsdag har jeg mest bruk næringsdrikke i sonden. Nutridrink har funket veldig bra, faktisk overaskende bra må jeg si. Men det og erstade dette med sondemat er ikke en godt løsning på lengere sikt, så nå fremover blir det mer og mer og bruke sondemat. Så får jeg se hvordan det går, jeg har gjort meg erfaring med at Nutridrink går bra. Målet er at sondematen også skal gå like bra, men har vært en utforing i forhold til magen, den har hatt litt vansker med og akseptere den. Blir og prøve seg frem her, for og se hva som funker best, det beste er at man slipper diaré for det er ikke noe særlig.

Øret er blitt mye bedre, vil tru at ørebetennelsen er borte, får satse på det. Får se hva de sier på onsdag på kontroll for øret.

Ønsker alle en fin påske :) her blir det bare og ta det som kommer


4 kommentarer:

  1. Fint å høre at du har hatt bedre dager :)
    God påske :)

    SvarSlett
  2. Godnat kæreste Ellen,

    du må så meget igennem. Jeg håber på en god løsning på sigt for dig.
    Du bor i et smukt land og jeg håber naturen kan være med til at du kan nyde livet omkring dig.
    Knus og hilsner fra os i DK

    Maria og Tina

    SvarSlett