onsdag 2. april 2014

Hjelpemidler

I dag kom noe man har ventet en stund på. Varmemidler er noe man kan få når behovet er der. Jeg har store utfordinger med og holde varmen på fotene, det er noe jeg i flere år hat hatt problemer med. For og si det slik har jeg adrig tenkt noe over dettte som et problem. Begynte og merke dette mer når folk begynte og si i fra om at jeg til stadighet sier jeg er kald på fotene. Er jo litt skummelt at man er så kald på fotene at man blir blå, og får farge på, da er man kald. Varmesokkene vil nok gi stor hjelp i hverdagen, er kald på fotene både ute og inne, så helt klart at sokkene vil bli brukt. Har to par varmesokker og ekstra sett med batteri og lader.
 Her var det bare prøving av sokkene, de passet jo perfekt :)

Her er de nedopp ladet opp og klar til bruk. Når de er i bruk lyser det en lappe  som du ser på bilde, den blir da mørk om batteriet er tomt.  Dette er fint hjelpemiddel om man fryser lett på fotene, eller på hender, man kan også få hansker med akurat samme system. Det er noe og tenke på om man har en utfording med og holde varmen i kroppen.

4 kommentarer:

  1. Slike hansker har det vert på snakk om for meg, siden jeg får likfingre ganske ofte. Føttene mine er vanligvis også ganske iskalde, men jeg kjenner igrunnen ikke at jeg fryser på dem.

    SvarSlett
    Svar
    1. Da er jo dette noe du bør tenke på. Er ikke noe særlig og fryse

      Slett
  2. Kjempesmart.Desse hadde jeg sikkert elsket...ikke at jeg er spesielt kald på føttene men eeeelsker å være varm og god og kan gjerne gå med opptil flere par med raggsokker på en og samme gang ;)
    Håper de hjelper deg!!
    Toveklem.)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja er veldig grei løsning, de vil nok hjelpe stort i hverdagen :).
      Ja det er godt og være god og varm :)
      Klem
      Ellen S

      Slett