lørdag 29. mars 2014

Formen er kommet seg

Dagene går fort av sted, uka er plutselig gått. Formen er kommet seg godt, verdier er normale nå, bare og håpe at det går nå rett vei :).
Prøvene blir satt på prøve.

I natt har jeg hatt en fryktelig urolig natt, som jeg ikke helt kan forstå hvorfor. Jeg tar 500ml vann som skal går inn på natta, i natt har det gitt en stor utfording. Jeg  merker ingenting til det som skulle skje. Drar i sonden og alt, helt utrolig at jeg ikke har revet den ut av magen. Jeg har virkelig gjort alt mulig i natt. Jeg våkner opp med at jeg sitter med mellomstykket hånden, der vannet flyter utover senga og på gulvet, det er virkelig ikke godt og si hva jeg har styrt med.  Jeg våkner med at jeg er mye vondt rundt knappen, rødt rundt området. Den beste løsningen ble og bytte ut knappen, alt gikk greit.
Har ikke opplevd dette før, dette må jeg si skremte meg litt, skal bare være glad at dettte gikk så bra som det gjor.
Det er helt tydelig at noe som lå bak dette.

Tankene starter og gå nå mot ny operasjon.
Det at operasjon ble utsatt, får meg umidelbart til og tenke på neste forsøk til operasjon. I denne forbindelse blir jeg svært urolig og sliter da fryktelig med nattesøvn, men i natt sov jeg men da svært urolig, dette har ikke skjedd på samme måte som dette. Jeg får virkelig håpe dette ikke skjer igjen, må jo si blir litt usikker på om ha på vann eller mat, i sovesituasjon.

Hjelpemidler.
Vi har ikke hørt noe om de varmesokker, men tilpassing i bil har vi hørt om. Vi kunne fått prøvd det ut i denne uka, men siden jeg ble syk måtte dette vente, så vi får se om nårdig neste mulighet blir til dette.

2 kommentarer:

  1. Høres ut som du har hatt en urolig natt, ja. Kanskje drømt masse. Ønsker deg en fin uke!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja er nok noe jeg har drømt, virkelig ikke godt og si hva men noe var det nok. Takk ønsker deg også en fin uke :)

      Slett