mandag 31. mars 2014

Det går gradvis fremover

Formen er nå som før for og si det slik, god og være i god form igjen. Har hatt en tøff uke, god at man kan legge det bak seg og la det som kommer komme. Første dag der magen har akseptert maten som er kommet inn. Det er viktig og ta dette gradvis nå, for og se hvordan magen responderer på dette. Det er to måltid av sondemat, målet er fire sondemåltid, dette må skje gradvis. Jeg er fortsatt usikker på om jeg tåler sondematen 100%, så dette kan ikke skje for fort, bedre og ta tiden til hjelp og få noe godt ut av det.  I dag har det gått kjempe bra med maten, fortsetter det slik i morgen vil jeg øke maten med to fulle måltid og tredje på 100 ml. Man får håpe at det var antibiotika som satt magen ut, men dette vil man ikke få svar på helt enda.

4 kommentarer:

  1. Så bra Ellen :) Godt å lese at du føler du er i form igjen, og at magen godtar maten. Håper det stabiliserer seg.

    Ha en flott dag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja vi får håpe det beste nå :)
      Ha en flott dag du også
      Klem
      Ellen S :)

      Slett
  2. Nå er det en stund siden jeg har vært innom hos deg. Ser at har hatt både nedturer og oppturer. Godt at magen virker å stabilisere seg!!! Lykke til videre!!!
    Takk for koselig hilsen på boggen min, det setter jeg stor pris på :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja har vært en del her i hverdagen. Koselig at du stikker innom bloggen min :), ja du har en kjempe fin blogg :)

      Slett