tirsdag 4. februar 2014

Hjelpemiddelsentralen

I dag var det prøving for og tilpasse sette samt model til stol i hjemmet. Nå har vi kanskje funnet noe som er rettet til mine behov for støtte, ingen tvil at jeg ikke sitter godt, og riktig. Her må man bare prøve seg frem for og se, hva man kan forandre eller gjøre noe annet på.

I dag var det nytt sett og utstyr og mat som måtte på plass første runde i år. Må jo bare innrømme at jeg  ikke har hold meg til det og bruke opp maten som er beregnet for en mnd, den gikk på to mnd nå sist, litt for dårlig av meg. Nå får jeg følge plan så godt som mulig, kan ikke være som de her to mnd har vært på.

3 kommentarer:

  1. Du får verkligen stå ut med mycket. Du är så tapper och duktig!
    Jag beundrar dej stort!

    Sänder dej en varm kram!
    Bästa hälsningar
    Monika

    SvarSlett
  2. Kære Ellen.

    Det er ikke nemt at være syg og holde styr på behandling og overholde denne, samt hjælpemidler osv.
    Der er faktisk rigtig meget at se til som syg, så forstår da godt hvis du ikke fik overholdt din sidste plan.

    God weekend.
    Tina mor til
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlett