torsdag 23. januar 2014

Øvelse gir Resultat

I dag var tiden inne for og bytte knappen ut, den har nå stått i nesten fire mnd, og anbefales og byttes i denne tiden. Jeg  gruet meg litt til dette, sist var jeg veldig uheldig med byttingen,da gjorde det fryktelig vondt. Det og bytte knapp er litt ubehagelig, du er alltid glad når du er ferdig for denne gang.   I dag gikk det veldig greit, det gikk som en lek :)

Det er godt og ha gjort det nå for denne gangen :). Det er det negative med knapp er at du må bytte den, men det må til, se heller det som er det poetsive med knapp, det er virkelig verd og ha knapp når den gir så stor hjelp, når behovet er der. Knappen er gullverd her i huset <3
Den nye knappen er på plass :) øvelse gjør mester

26 kommentarer:

  1. Hej Bästa Ellen!

    Tack snälla Du för besöket och kommentaren i min blogg.

    Jag har lästa lite här hos dej och känner mej djupt berörd av det du berättar om ditt liv. Du har fått gå genom så mycket svåra saker.

    Underbart att du är så positiv trots allt det. Jag beundrar dej så mycket.

    Önskar dej allt gott och sänder en STOR och varm

    Kram
    Monika

    SvarSlett
  2. Hei Ellen ! Tusen takk for kommentaren din på bloggen min ! Jeg har lest nedover i bloggen din og ser at du har jammen meg hatt nok av prøvelser ! Denne kroppen og helsen er ikke alltid som den burde og jeg vet masse om hvor slitsomt det er å forholde seg til sånne ting . Slitsomt er det , men man må gå på med krum hals og stå på alt man orker !!! Ønsker deg en fiiiin dag Ellen ! Her snør det som bare det i dag , og du har vel sikkert snø du også. Klem fra Sidsel

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja tar på, takk for gode ord:). Ja her er det også mye snø, Ha en fin dag du også:) klem Ellen S

      Slett
  3. så bra det gikk bedre med knappen denne gangen! :) Ha en fin dag videre !

    SvarSlett
  4. Hej Ellen!

    Jag tittar bara in till dej och önskar dej en fin helg!

    Klem!

    Monika

    SvarSlett
  5. Hej Ellen
    Jeg kan se at du også har meget sygdom i dit liv. Det er ikke sjovt at skulle alt det igennem. Jeg føler med dig.
    Jeg synes det er en rigtig fin blog du har, og det er så flot, at du deler en masse om din sygdom. Det kan hjælpe andre der er syge.

    Jeg ønsker dig en god weekend :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for gode ord <3.
      Godt helg til deg også :)

      Slett
  6. HEI PÅ DEG:)
    SÅ FLINK DU ER
    ØNSKER SØTE DEG
    EN FORTRYLLENDE
    HELG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  7. Takk for koselig hilsen på bloggen min ;)
    Du virker som en sterk jente som jammen ikkje gir seg med det først-STÅ PÅ og ikkje gi opp ;)

    Ønsker deg en FLOTT helg ;)

    Klem Vibbedille ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for fine ord :), nei skal ikke gi opp. HA en fin helg du også.

      klem tilbake :)

      Slett
  8. Tusen takk for koselig kommentar :)
    Så godt at det gikk bedre denne gangen! :)
    Du må ha en fin helg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. selv takk:), ja godt at det gikk bedre nå en sist :), Ha en fin helg du også

      Slett
  9. Så bra at det gikk bra denne gangen :)
    Ha en kjempfin helg :)

    SvarSlett
  10. Øvelse gjør mester, helt riktig.
    God helg :)

    SvarSlett
  11. Hei! takk for koselig kommentar på bloggen min. Jeg blir nok ny følger av bloggen din. Koselig å få nye blogger å følge. Ønsker deg en fortsatt fin dag. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Bare hyggelig :) ønsker deg fortsatt fin dag :)

      Slett