fredag 17. januar 2014

Svar på noe av plagene

Svar fra prøvende som er tatt. Melk går dårlig og ville derfor  få gjennomført test for dette.  Første test var for og se om jeg kan ha i genene mine til og utvikle melke-intoleranse. Svarene sier at jeg har en gen type til og utvikle dette i løpet av barndommen og voksen alder. Jeg skal nå videre til UNN for en laktosebelastning  for og se hva vi får ut av det. Dette kan skyldes andre sykdommer i bilde. Greit og få det bekreftet at dette ikke er helt og utelukke.



Ganske har reaksjon av melk

I går får jeg oppleve at melk må jeg holde meg unna. 
I går spis jeg med litt pasta pr munnen, den hadde også slik melke saus. Jeg tenkte ikke tanken om og skjekke om det innehold melk. Som vannelig starter ubehag i halsen, det går over etter en god stund. Tidligere i uka når jeg hadde lite måltid pr munnen varte det fire timer. Etter en time, etter måltide begynner jeg  få fryktelig med magesmerter. Det må være det verrste jeg har opplev på reaksjon for vanelig melk. Smerten ble bare mer og mer, og ville bare kaste opp, men slapp heldigvis unna det. Tar meg sovemedesin og smertestillende og håpe det beste på og sovne. Jeg var veldig utslit og stor mangel på søvn, så sovnet tilig. Det gjor virkelig godt med en godt natt søvn etter det i går. Jeg har lært at jeg må lese på hva maten inneholder, selv om den maten kunn er pasta, og ikke så ofte. 


Ha en god dag og god helg til dere alle :)

4 kommentarer:

  1. Stakkars deg, ønsker deg god bedring å en god helg! :-)

    SvarSlett
  2. Ha en god dag og en god helg du også :)
    God bedring :)

    SvarSlett