fredag 3. januar 2014

På vakt både natt og dag

Blir nok en stor lettelse i morgen, når man slipper og ligge på vakt. 

Jeg gjør en stor risiko nå, det har jeg nå gjort i en uke. 
Plata sitter på med et nødskrik, har gjort alt for og ha den på dag og natt. 
Det sies at tennern kan godt starte og flytte på seg etter 24 timer når plata er ute. 
Jeg har brukt den apselutt hele tiden. 
Har gått på vakt både dag og natt i en uke nå, begynner og merkes godt nå. 
Hadde en natt der jeg sov gjennom hele natta, der jeg også våknet med plata løs i munnen. 
Risikoen er at jeg faktisk talt kan svelge en del av plata, men har likevel ikke latt meg skremme  av det. 
Skal ikke stå på at jeg ikke har gjort min innsats og jobb. 

Konsekvensene er så store at man vil gjøre alt for og hindre det. 


Blir nok engang en natt uten søvn, blir nok stor lettelse i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar