lørdag 25. januar 2014

God start på helga :)

De siste dagene har kroppen ikke vært helt med, mer stiv og spastisk, er nok litt kulda som slår inn. Dagen starter med og ta seg en tur i bassengt, varmt og godt :). Det er utrolig hvor stor betydelig det kan ha for kroppen, nå er kroppen mindre spastisk og litt mykere. Gjør utrolig godt og få svømme litt, noe jeg får gjøre mer av, når man får muligheter til det.  God start på helga, ha en flott helg til dere alle. Flott bilde jeg fikk tatt i dag, godt ha morgen med seg

20 kommentarer:

  1. Nydelig bilde og bra du har basseng til å myke opp:) Du gleder deg vel til varmere dager igjen du da, sånn som meg, selv om jeg ikke har noen plager med vinteren, liker jeg den bare ikke. Elsker fargene jeg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :), ja det er godt med varme, ja gleder meg til den tiden kommer.

      Slett
  2. Nydelege Bilder! Ha ei fin helg :)

    SvarSlett
  3. Nydelig bilde<3
    Synes det er fint å høre at varmen i bassenget hjelper, gutten min har også lett CP og trener i perioder i basseng. Jeg synes det ser ut som det hjelper men han kan ikke uttrykke dette selv så å høre fra andre som har samme form for utfordring er godt:)

    Ønsker deg ei god helg
    Hanne:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :), ja det gir stor effekt for kroppen:) Han blir nok og si i fra når man blir større, bare vent.
      Ha en fin helg du også :) <3

      Slett
  4. Hørtes deilig ut med varmt basseng. Og takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Ser du har ditt å stri med, men du virker som en fantastisk flott jente med stå på vilje og omsorg for hjelpe andre. Ha en kjempe fin helg :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja er veldig godt og komme i godt og varmt basseng. jo versgodt du :), bare hyggelig. takk for fine ord <3

      Slett
  5. Det høres utrolig godt ut å være i bassenget i det varme vannet og svømme. Super start på helgen! Utrolig nydelig bilde du har tatt! Ha en fin søndag videre!

    SvarSlett
  6. Ojj der har du virkelig fått tatt et nydelig himmelbilde , så vakkert ! God ny uke til deg ! Klem

    SvarSlett
  7. Hei! Så bra! Hva gjorde at du ikke er med i 4H lenger? Ha en flott uke du også :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, nei slutta for den fysiske utfordringene ble for stor. Takk du også:)

      Slett
  8. Tusen takk for kommentaren på bloggen min :)

    Det er utrolig godt å få svømme litt, da kan du trene musklene og skjelettet i kroppen uten å utsette det for belastninger, noe av det beste og mest effektive treningen for de som sliter med muskler og skjelett :)

    Ønsker deg en fin dag :)

    ~Marit Ofstad~[All*Skriveri]

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :) ja kjempe godt og få søvmme, gjør godt for kroppen :)

      Slett