fredag 6. desember 2013

Snakket med Riksen i dag

Har ikke vært fornøyd med utviklingen, etter operasjon i ganen. Fikk snakke med spesial tannlegen, han har snakket videre med kirurgen, ringte meg opp igjen. Man kan sammenligne dette med brandsår, skal starte til uka med og buse i gangen med tannbøst, dette for og herde i gangen. Håpe at forholdene i ganen vil forbedre seg, når jeg starte opp med det, skal også fortsette med kosedyl, skyldemidel, det forebygger mot infeksjon, viktig og skylle med, godt tid fremover.  Skal overføre bilde til tannlegen som skal se på det og snakke med kirurgen, så skal han ta kontakt med meg løpet av mandag. Så får vi se hva som skjer videre. Viktig at jeg følger godt med nå i utviklingen, vi vet jo ikke helt hva som bygger seg opp. Bare og håpe det ikke er betennelse, men det skal jeg aldri si aldri med meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar