torsdag 26. desember 2013

Like våken som katte dyr

Søvn er et faktum som er et daglig problem, sover gjennomsnitt en til 4 timer pr natt noen netter ingen søvn.
Det og gå med så lite søvn tar på for alle men ikke minst meg.
Det er virkelig skjedelig og ikke klare og sove når man faktisk er smertefri.
Av en merkelig grunn klare jeg ikke og finne roen til og sove, etter siste operasjon har søvn blitt mye verre.
Det var vel noe som skjedde i den tiden man var i en sårbar fase, klare derfor ikke og finne roen, jeg er konstant stresset og på vakt og ikke minst i tankepoksen.
Tenker ofte på hva vil skje i fremtiden ? hvordan utfall får de neste operasjonene jeg har i vente?.

Tru hvor lenge dette vil vare?, det er jaggu ikke enkelt og svare på, for og si det slik liker jeg ikke utviklingen på søvnmagelen.
 Jeg vil sove men får det ikke til, ganske så irriterende og ligge våken om natta.

Like greit og sitte og leke med min gode venn, som gjerne vil leke om natta :).
Man får da tankene på noe annet.
Jeg er blitt ganske lik katte dyr, de er jo på jobb om natta, natte dyr.
Like våken som nattedyr, må jo ta det med et smill :)
Passer ganske godt med Den jeg har på meg nå hehe:)

En som har veldig lyst og leke med kula :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar