fredag 27. desember 2013

Krise

I dag får jeg oppleve det verserte man kan oppleve nå.
Plata i munnen knakk i to, da er det ingen hjelp i den.

Dette handler om tid fra den knekk og er ute av munnen, man skal bruke den hele døgne rundt.
Plata gjør at tannstiling holdes på plass, den startet jeg med etter jeg fjernet tannreguleringen.

Mitt tilfelle er den plata veldig viktig, i og med at jeg mangler to fortenner, så er tennern avhengig av den støtten.
Vi forsøker og kontakte legevakten for og høre til råds, men de vet jo lite om akkurat det området. Men de gjør sin innsats på og hjelpe og ringer til tannlegevakten, men det er stegt, det er ikke åpent før kl 16 i morgen.
Dette er jo noen timer til den tid, og tiden er en viktig faktum når det gjelder tenner.
Dette blir nok ikke en rolig natt i huset for oss, i kveld å i natt.
Dette kan få kavale konsekvenser i etterkant, men det vil man ikke få svar på før neste kontroll på Riksen' i januar 2014.
Man må bare håpe dette ikke vil påvirke så mye på tennern.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar