mandag 30. desember 2013

Ingenting hjelp før i januar 2014

Det er ikke så mange dager igjen før det nye åre ringer inn her.
Vi har allefall gjort alt som står i vår makt for og finne hjelp nå, vi må bare innse at det finnes ingenting  hjelp nå.
Riksen er stegt til 2 januar, kopetansenteret er også stegt til i januar en gang.
Fikk telefon av en som kunne si, de som lager plater her er borte. Det vil også ta lenger tid og lage plate her i Tromsø.
Den må først sendtes til Harstad om man ikke er så heldig at den i byen er tilgjengelig.

Det beste er og prøve og få hjelpen på Riksen de vet Historia min og ikke minst kjenner de meg godt.
De sitter trossalt også med den kopetansen som Tromsø ikke gjør.
Det og være spalte barn krever at man må innom fagfolk som har kopetansen rundt dette feltet, UNN har dessverre ikke denne kopetansen, noe man gjerne kunne ønsket de hadde.
Det er kun to Sykehus her i Norge som har kopetansen, det er Bergen sykehus også Rikshospitalet, som også startet med denne kompetansen.

Vi blir nok kontaktet av Riksen så snart de er på jobb.
Tannlegen er enestående og gjør apselutt alt som står i makt for og hjelpe meg.
Dette vil jeg også si om kirugene som står på og aldri gir opp.
Tross alle nedturen og overraskelsene som kommer.
Jeg har skrevet ny historie på Riksen, de har lært mye av min historie.
Ting som umulig skal kunne skje som likevel skjer.

Jeg har gjort og gjør min innsats på og komme best ut av dette.
Spiser ingenting pr munnen nå, dette for og hindre at plata blir enda mer løs en det den er nå.
Kanskje dette er det lille håpet og muligheten, som kan bety enormt mye for ternnern.
Vi må bare la tiden vise og se hva utvalet og resultat blir av dette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar