torsdag 28. november 2013

Vilje av stål

Jeg har vist  vilje av stål i det fysiske og psykisk påkjenning jeg er igjennom nå. Får høre det av de som jobber her. Jeg forbløffer flere av de som jobber her. Under at jeg står på mine bein tross de sterke medesiner jeg får. Det at jeg er så tynn så tåler ikke kroppen alt for mye heler, men jeg gjør vist det, ene lurte på hva jeg er bygget av. En utholdenhet som er ubeskrivelig kan man si. Det eneste som har sakt stopp for kroppen min er magen, har fortsatt fortsoppelse , skal får mer medesin mot det i dag også må få tømt magen. 


Et gammelt bilde, av meg. Dette er min første operasjon i Norge ganeoperasjon i  1998. Det er mang utfordringer man har møt på opp igjennom årene, er egentlig umenneslig. Men jeg holder ut, kan jo ikke gi opp, må takle smerten som kommer må det og det av utfordringer som kommer på under veis. Noen gang tenker jeg hvor mye skal til før man er i mål? Nei det er jaggu ikke lett og si.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar