mandag 25. november 2013

Mye rot, inn på avd igjen.

Vi har logget på sykehushotelet siden lørdag, mamma var der fra torsdagen. Fungerte fint og komme på avd tre gang for dag for og få medesin og det. I dag ringe de til rommet på hotellet og sier vi må ut, de på avd hadde ordet at vi skulle være der til torsdag, men nei vi ble kasta ut derfra. Jeg har jo rom på avd  om det skjedde noe, så for meg ble det tilbake på sykehuset. Men for mamma ble det verre ho må helt til ulevål, er jo ikke langt unna  men langt nok i alt rotet, som har vært nå. For meg er det uaktuelt og kunne ligge der, i og med at jeg må være nær sykehuset om noe skjer så blir avd på meg. Var jo skjedelig det da men det ble no slik no, håper det ordne seg snart. I natt var det litt mye smerte så måtte ty til de sterkeste smertestillende  jeg hadde.
I dag har jeg vært trøtt og sliten, da er det godt og bare ligge og slappe av mens man tar mat og venter til smertestillende skal virke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar