søndag 24. november 2013

Kommet på sykehushotelet

Det har vært noen tøffe dager med store smerter, men har no kommet seg igjennom dagene. Man har virkelig fått skjene på utfordringer når en operasjon ikke går helt som planlagt. I slike situasjoner må man bare ta en dag for dag. Jeg har nå kommet over på sykehushotelet etter mitt ønske, jeg er innom avd tre gang for dag for og få medesin. Godt  og komme seg ut fra avd, det og ligge på et firmansrom er nokså krevende og ikke minst en prøvelse.  En grei løsning at man kan kommer inn og motar dagens medesiner, men om det skjer noe eller oppstår så er det åpen dør inn til avd igjen. Jeg vil no bli her til torsdag som jeg vet nå, blir veldig mye stress og dra hjem i morgen så ned igjen på torsdag, det var legene enig om, det vil bli litt for tøft for meg. Som de sa vi bor jo ikke rett rundt svingen. Er like greit at man er her til at man er klar til og reise. Jeg er nå nødt og være her jeg motar intervenøst antibiotika tre gang for dag, inntens behadling, dette for og få bort betennelsen. Har sovet som en stein etter vi kom i går ettermiddag kveld hit. Jeg klare tydeligvis og slappe bedre av her enn på selve avd, jeg blir vist veldig stressa når jeg er på sykehuset. Jeg vet jo hva som venter meg, og er blitt mer skeptisk alt som heter sykehus nå. Kan ta et eksempel på en situasjon der jeg tydelig var tressa. På operasjonsdagen, og inne på operasjonsrommet og skal legges i narkose. En anestesi sykepleier sier at jeg bruke og være kald på henden med dine hender ta kaka her. Jeg var så kald på dette tidspunktet at de tok frem et varme pled, som jeg måtte varme henderen på, før de kunne sette veneflon, det sier litt hvor mye stressa man er da.  Helt klart mer man må igjennom jo mer vet man hva som skal skje.
Her er vi så å si nedopp kommet på rommet her på hotellet. Var null problem og ha stivet og pumpa med hit, det er kun en gang over gang fra sykehuset og til hotellet, så er like med. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar