fredag 22. november 2013

Har nå fått informasjon om situasjonen

Da har vi fått snakke med lege og fått mer info om situasjon. Det og fjerne platene og skruer er gjort, men her ligg grunn til store smerter.  Platene over nesa hadde så å si grod seg fast, så ingen tvil om at dem skulle vært fjernet forlengesiden. Platene nedor nesa satt litt de og men ikke så hart.

Mislykka ganeoperasjon.

Ja som dokker har fått med dere så gikk ikke operasjon som planlagt. Alle og en ble lurt trill rundt her. Fra utsiden så det fint ut, men når de åpner opp er det helt andreforhold.  Det er betent og mykt, nei helt umulige forhold til og lukke fistelen. Det er nå viktig og få betennelsen bort og forholdene bra innen fra.  Jeg har nå en plate i munnen den skal stå der til torsdag, den er for og holde litt sammen for det er mer åpent nå.  Plata er smort med antibiotika og bedøvelse, jeg får ny plate på torsdag, da den som er planlagt. Helt klart jeg kan ikke gå slik som jeg gjør nå, så ny operasjon vil skje innen tre til fire mnd, i vente tid må man jobbe hardt med og få forholdene bedre. Jeg vil være her på RH til torsdag, legene vil holde meg her, mener at det vil bli for tøft og dra hjem på mandag  så ned på onsdag. Blir tøft dette, jeg er virkelig gla jeg ikke har skole på toppen av alt. Jeg vet en ting er folk får aldeles ikke lov og si nå går det bra, det så man så jo nå hvordan det gikk, man må bare håpe det går bra. Dette var en stor nedtur for alle og en. Pappa som er hjemme som fikk den bekjeed har så å si ikke fått til og sove, samme for mamma, er jo en beskymring for de og at det går galt, det er fullt forståelig de har nå gått igjennom mer en nok.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar