torsdag 17. oktober 2013

Nå tar jeg valget mitt

Dagene går fort, og tiden går fort. Man har mye utfordring i hverdagen. Skole har vært vanskelig og krevende og klare  de kravene som stiles der. Har hørt at det er utrolig at jeg klare og stå i alt, ja det er nok utrolig at jeg klare det. Det er vel ingen grunn til at jeg blir kalt livets kjemper, samt at jeg er sterk og alt det der. Ja jeg er nok det, det har vært mage tøffe tak man har måtte kjempe seg igjennom. Jeg er aldri den som gir opp først, jeg er tvert i mot det. Skolehverdag har man sett at det går bare en vei med,  man kan ikke ha det slik. Det er jo spørsmål hvor lenge skal man la det gå der man pines igjennom en uholdbar hverdag, nei det finnes en grense. Det er bare og innse at de årene man har kjempet om og få tilpasset opplæring er gått, er umulig og nå igjennom. Det er greit om man er frisk og rask og alt det, men når man har så mye fysisk utfordring finnes det en grense. Det og klare og ta alt igjennom av fravær som blir, er umenneskelig spør du meg. Jeg tar dermed valget om og gå av med skolen nå, man må bare innse fakta at jeg har ikke kapasitet og mulighet og klare og komme igjennom dette. Det er greit at man har fått mulighet og bruke de gamle lære bøkene men det holder ikke mål. Jeg er ikke i stand til og klare dette, alt er kaos i hode, det og ha en tverrfaglig eksamen er umulig for mitt ståsted,det er bare og innse fakta her.  Når man i tillegg har lærevansker og alt så blir det ekstra utfordring om man ikke har det. Jeg skal ha  permisjon fra skolen, for og ivareta skoleretten min. Men det er ganske så lite sannsynlig at jeg vil komme tilbake til skolen igjen, Men er no greit og ivareta den. Man kan da få bruk tiden på og bygge seg opp av alt man skal igjennom. Man kan da fokusere på og finne ut hva man vil, samt kunne finne noe man vil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar