søndag 1. september 2013

Mislykket proskjekt



Har lest, og hørt at man kan bruke vanlig mat igjennom knappen. Min erfaring var ikke velykket. Jeg tok stavmiksar og mosset maten med saus og til det så ut som suppe. Videre tar jeg det i 60ml prøyte for og ta det inn. Dette gikk ikke så bra, det stopper opp til flere ganger, og må ta flere runder med vann for og forsøke på nytt. Til slutt tenker jeg at jeg kan heler  prøve og presse på, men da eksploderte det , vil da si at sprøyta håpet av og det ble bare gris over alt. Så det og ta vanlig mat igjennom er ikke så velykket fra min side. Jeg vil heler foretrekke og bruke sondemat igjennom knappen. Det går sikkert an og få til med vanlig mat, men i såfall så har ikke jeg kunnskap på og få det inn i magen igjennom knappen, nei ikke min greie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar