onsdag 11. september 2013

Ikke fornøyd med systemet

Dette er en blogg der jeg skriv om hvordan ting går og det, men velger i denne anledning til og kanskje bruke som et hjelpemiddel.

Dette er til og kanskje få råd.

Jeg har i flere år kjempet for og lære mitt morsmål, men blir nektet dette. I de alle årene jeg har gått på skole har jeg prøvd for og få lære mitt morsmål, men mislykkes. Jeg får til svar, nei dette er ikke ditt morsmål, selvfølgelig er dette morsmålet mitt.  Jeg har i alle år hatt et kjempe ønske om å få lære mitt  morsmål. Jeg synes dette blir feil og gi straff til de som er adoptert og har ønske om og få lære sitt morsmål.  Synes også dette blir feil at man må betale for og lære sitt morsmål. Jeg har ikke tenkt og gi meg for dette, dette får koste det vil men jeg har et mål og dette måle skal jeg nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar