tirsdag 6. august 2013

Litt endring i uka

i dag var en utredning av Rygg på UNN. Det ble konkurrert at en rygg operasjon vil bli feil og gjøre nå. Men at noe må gjøres for og lette smertene jeg har til daglig. Det man må først se på, er og få gjort en operasjon på venstre hofte for og stramme den opp, den gir mye smerte, det vil ikke bli bedre, den må ha en operasjon for og bli bedre. Operasjon innebærer og stramma opp i hofta, som vil gjør at snapping, kan kanskje gå bort  iallefall bli mye bedre en no.. Så må man gå for en operasjon på venstre legg, må gjørs noe med for og lette gå mønstre mitt. operasjon innebære og forlenge sener og muskler, det er en litt stor operasjon. Den vil være avgjørende for og hindre mer skade på ryggen. skadene på ryggen er et resultat i feilstigning, det ble det også nevnt at det ikke er tvil at det er en betydelig forskjell på høyre fot og venstre fot.  Dette vil jo stri litt i mot hva Sunnaas mente, men samt hvor langt skal man la det gå før man gjør en innsats på og få ting gjort og et forsøk for og gjøre ting bedre. som legen mente det og trene foten vil gi lite nytte,  beste effekt var en operasjon, samt samme om hofta. Det vill kreve opptrening  etter operasjonene men hva er verd og satse, nå har jeg prøvd i flere år med trening.   I 2010  hadde jeg en harr trening for og trene opp foten, samt se om det ga effekt, men det ga ingen effekt, samt ingen effekt for hofta. Smertene var det samme da og, det og trene gir ikke mindre smerte, det gjør heller ikke nå når jeg trene  på det. Så man må bare satse på at man gjør det riktige. Legene her samt på RH mener at operasjon vil være det rette. NÅ har man kommet på et tidspunkt at nå vil man få noe gjort. Jeg har hvert igjennom mer en nok, men vet du ka om dette gir den effekten man håper på, så tar jeg de også. Men klart man har ingen garantier på at dette vil være vellykket, men man må bare satse og håpe det at det går som man håper. Jeg har iallefall ikke tenkt og gi opp den muligheten.

RH ringte i dag, de vil flytte timen til mandag, den 12.08.13. kirurgen som skal være med i vurderingen til neste forsøk på gane operasjon er borte da. Så blir ingen tur til RH denne uka, kan jo være like greit det, kan være godt og ha noen dager man kan slappe litt av på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar