tirsdag 16. juli 2013

Tekniske er fin og ha når den virker,men grusom og ha når den ikke funkerer

Første natt med prøving med natt mating. Det funket til en vis grad, men nattesøvn ble mye mer forstyrret. Jeg forsøkte to ganger, først begynte den  og pipe etter 30 min, så ble det igjen på en time senere. Andre natt med ekstremt lite  søvn, det er også med bruk av sovemedisin, det tar på og sove dårlig, det merkes på alle måter. Forsøkte og innta frokost, men der måte jeg bare stoppe med det, for og ikke kaste opp. Jeg  har alltid hatt det vanskelig det og skulle innta frokost, vet ikke hva det kommer av, men man er jo forskjellig, noen takler det bra, mens andre klare bare ikke det. Når jeg spis for tilgi, iallefall om jeg ikke er våken, så blir jeg kvalm og kan godt da kaste opp. For og si det slik den veien har alltid  hvert vanskelig. Så blir vel og forsøke frokost på nytt etter man har hvert på hjelpemiddelsentralen. Det går i et her om dagene, er ikke mye ferie for og si det slik, men heller jobb..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar