torsdag 11. juli 2013

kontroll oss ernæringsfysiolog

i dag var det kontroll, det gikk overraskende bra. Det var vekt kontroll, den har gått oppover, men ikke så mye og snakk om. vekta må mer opp en den viser nå. var  fornøyd med jobben jeg har gjort. skal starte opp med natt mating, men må først få veileding om pumpa som jeg skulle få da jeg fikk den. Ernæringsfysiologen ringte til gastrokir avd, for og høre om det var neon som hadde mulig med og gi veileding, men var helt umulig i dag, var så mye og gjøre. Fikk telefon,av de og spurt om jeg kunne komme på mandag, for og få det, så det blir mandag. neste kontroll oss ernæringsfysiologen, blir ut i august, en gang.   Hver 14 dag må jeg sjekke, til venne i ballong på Pegen, det var andre runde med og sjekke til den i dag.  Det var bra jeg gjorde det, var nemlig for lite vann til den, som forklare hvorfor det har lekket fra den, i det siste. Startet opp med lapis behandling, for viltkjøtt, det gir allerede resultat. 
En tur innom ortopediskpoloklinikken.
når vi først var innom sykehuset, så gik turen innom der også. For og etterlyse svar, fra de, to henvisninger er sendt til de.Men ingen av de to er kommet dit, utrolig spørr du meg. plan var fra RH at før jeg kommer dit igjen ut i august, skulle utredning eller behadling ha skjedd.  Det sverre ingenting har skjedd. må jo bare prøve på nytt og se hva som skjer. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar