mandag 8. juli 2013

forhåpentligvis time til legen i morgen

sykepleier sa at jeg burde få i gang behandlingen enkeltting så fort som mulig, for å stoppe utviklingen. jeg tok og strammet til Pegen,men ser ut til og ha lite nytte, det rene like mye. Det vil nok ikke hjelpe før at viltkjøttet er borte. Fra  da jeg sto opp i 10 tiden og til nå, ser man at det har vokst seg større. Håper man får kommet til legen og at legen kan det, om ikke så får den sendte meg opp til UNN, for å gjøre det.  Lapis det er noe man tar på, som gjør at huden (viltkjøtt)  etser seg bort, gradvis, og stopper utviklingen. Derfor sier man at man brenner det bort, for det er så strekt.. Dette over hver dag eller annen hver dag eller hver tredje dag, det kommer helt an på reaksjon og om man kan ta behandlingen slik. Ulik hastighet på behandlingsmåten rundt det.  Når du har fått opplæring  til å gjøre det, så er det noe du gjør selv til at det er borte.  Men man har ingen garanti før at det kan komme tilbake, noen blir ikke plaget av det i det hele tatt, mens andre kan bli mye plaget av det. Det at man får det er et resultat av at kroppen prøver å lukke det åpene såre i magen, som er naturlig for kroppen vårs og gjøre det. Håper og tru det bare blir nå, og at jeg ikke blir mye plaget av det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar