tirsdag 9. juli 2013

Dagen startet tidlig i dag

Fikk time til legen kl 10 i dag det skal man virkelig ikke klage på at man fikk timen i dag. Det ble opp klokka kvart over 8, det med samkjørte med  at pappa skulle være i byen til 9. i mellomtiden gikk jeg på apoteket for og få tak i lapis, og salve. Når jeg kommer til apoteket og sier hva jeg skal ha, så sier den mannen at jeg må ha resept på lapis. Tenker ikke mere over det, går tilbake til legekontoret, for og få det. Når jeg skal gå tilbake til apoteket, tenker jeg hvorfor gå dit når jeg har en som er nærmere, så jeg går dit for å fikse det. Vel tilbake til en ny apotek, for og få lapis, først står en ung dame jeg spør om det, men ho viste ikke hva det var for noe. Det kommer en mann, og han skjønne godt hva lapis er, ingenting problemer med det. Jeg spør han må vel ha resept på lapis,? Han ser på meg med spørsmål. Han spør meg hvor har du hørt det til og spørre deg om?, da forteller jeg om det. Svare jeg får da, trenger da ingen resept på lapis, hvor noe tull spør du meg. Jaja mye styr for en så liten ting,fikk meg no en morgen tur. Oss legen får jeg gjennomført det jeg skal, må si legen syntes også det hørtes merkelig ut at man måtte ha resept på lapis. Men greit man fik no avklart at det ikke stemte i det helle tatt. Legen måte ta en telefon til en annen lege, for den legen hadde aldri brukt det, og kunne lite om og bruke lapis, det var til tilsynelatende ingen der som hadde brukt lapis, så legen måte søke informasjon om det på nett for og være sikker på hva han gjorde. Det gikk overraskende bra, jeg var forbedret på at det kom til og svi noe sykt, merket ikke noe av det. Ingenting er bedre en det. Nå vet jeg hvordan man bruker det, og hvordan det er. Skal bruke det i første omgang hver dag, så se an reaksjon, så trappe ned ettersom om behovet skulle bli der.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar